Regulamin Sklepu Internetowego „MKPRESS”
Każda osoba decydująca się na korzystanie z systemu sprzedaży internetowej przyjmuje do wiadomości oraz zobowiązuję się przestrzegać zawarte w niniejszym regulaminie zasady oraz ograniczenia.
Sklep internetowy działający pod adresem mkpress.pl jest prowadzony przez firmę, MKPRESS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie , ul. Byczyńska 15 wpisaną do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS: 0000832715, NIP: 1133011954, REGON: 385733810. Kontakt jest możliwy za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: sklep@mkpress.pl oraz pod numerem telefonu: 600 351 459
Adres korespondencyjny : MKPRESS Sp.z o.o. 04-310 Warszawa, ul. Byczyńska 15.
Każda osoba składająca zamówienie na stronie www.mkpress.pl, lub podająca jakiekolwiek dane osobowe ma obowiązek zapoznać się z Polityką Prywatności, której treść dostępna jest pod adresem: http://www.mkpress.pl/ , oraz przyjmuje ją do wiadomości.
- Ceny podane w sklepie są cenami netto (nie zawierają podatku VAT), a poniżej podane są ceny brutto (zawierające podatek VAT). Na każdy towar wystawiamy fakturę VAT.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia. Zapis ten może nie dotyczyć produktów, na które podana jest cena promocyjna i nie są dostępne w momencie składania zamówienia.
- Zawartość sklepu internetowego www.mkpress.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
Oferta prezentowana w sklepie www.mkpress.pl jest przeznaczona dla klientów końcowych. - Zespół sklepu www.mkpress.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę, przez jego producenta
- W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy:
– 10 PLN dostawa na terenie Warszawy
– 14,90 PLN w przypadku dostawy firmą kurierską poza Warszawą
Przy zakupach na łączną kwotę powyżej 500 PLN dostawa jest bezpłatna. - Możliwe są następujące formy zapłaty:
- Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru jest wysłany e-mail z numerem naszego rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto paczka jest pakowana i wysyłana
- Płatność Kartą lub przelewem elektronicznym. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem przelewy24 Lista możliwych kanałów płatności elektronicznych umieszczona jest na stronie: https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.mkpress.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta
- W okresie 15 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością , dowód zakupu – faktura lub paragon, itp,
Przykład: toner, który został wyjęty z pudełka i zostały zdjęte taśmy zabezpieczające lub został zainstalowany w drukarce, będzie traktowany jak używany i nie podlega prawu zwrotu. - W przypadku zwrotu towaru w powyższym trybie kupujący jest obciążony kosztami transportu dostawy i odesłania zamówienia zgodnie z cennikiem danego spedytora. Data wysłania nie może przekroczyć 15 dni od daty doręczenia towaru kupującemu.
- Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta na jakie mamy zwrócić zapłatę.
- W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.
Zasady uczciwej konkurencji
- Firma MKPRRES Sp. z o.o. będąca właścicielem systemu sprzedaży internetowej na stronie www.mkpress.pl nie wyraża zgody w myśl obowiązującego prawa przekazywania osobom trzecim loginu oraz hasła umożliwiającego zalogowanie się do systemu sprzedażowego
- Każdy użytkownik posiadający login i hasło zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim oraz nierozpowszechniania informacji cenowych zawartych w systemie sprzedażowym na stronie www.mkpress.pl bez zgodyMKPRESS Sp. z o.o. Czyn taki stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 2003 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.), zagrożony sankcją karną w postaci grzywny, kary ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2, wynikającą z art. 23 ww. ustawy.
Ponadto w przypadku, gdy czyn nieuczciwej konkurencji narusza interesy firmy MKpress Sp. z o.o. , może ona wystąpić z roszczeniami zaniechania niedozwolonych działań, usunięcia skutków niedozwolonych działań, złożenia oświadczenia odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie, naprawienia wyrządzonej szkody, na zasadach ogólnych.
Ważne:
Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.